Monday, July 31, 2017

Avarcas de Menorca

I am very pleased with my new avarcas de Menorca. Super comfortable, elegant and high quality footwear for summer.  

They are actually personalized, you can order them through Ana, a lovely Spanish girl who is also living in Munich. I will link her contact in Instagram so that you can order your personalized avarcas.

I chose a braided leather in red, since I love providing that touch of color with  shoes or pedicure in the summertime. So nice! 

                      -------------------------------------------------------------------------------

Estoy encantada con mis nuevas avarcas de Menorca. Un calzado cómodo, de calidad y elegante.

Están personalizadas, las podéis encargar a través de Ana, una chica encantadora que también es española viviendo en Múnich. Os dejo el contacto en Instagram para que podáis encargarle vuestras avarcas personalizadas.

Yo me decanté por un modelo de serraje trenzado en rojo, ya que me encanta dar un toque de color con los zapatos o con la pedicura en verano. ¡Ideales! 





No comments:

Post a Comment