Friday, May 15, 2015

Wish-List Summer 2015

Today I wanted to share with you some of the things on my wish-list for this summer: // Hoy quería compartir con vosotros algunas de las cosas que están en mi wish-list para este verano:

1. O Bag

I discovered this bag this winter skiing in Cortina D'Ampezzo where many Italian girls had it. I immediately though of it as the perfect beach bag. The really nice thing about this bag is that you can personalize it with different colors, handles, and trims. // Descubrí estos bolsos este invierno cuando fui a esquiar a Cortina D'Ampezzo donde muchas italianas los llevaban. En seguida pensé que sería el bolso ideal para el verano. Lo que me encanta de estos bolsos es que se pueden personalizar con distintos colores, asas y ribetes.





Images from the Official O Bag Online website: http://www.obagonline.com/

You can order them online or visit one of their shops, they are present in many big cities (included Madrid!! <3) // Se pueden pedir online o ir a una de las tiendas, que se encuentran en muchas grandes ciudades (incluida Madrid <3)


2. Daniel Wellington watch // Reloj de Daniel Wellington:


Simple and elegant.. I fell in love as soon as I discovered these watches. I have to admit I like the men version better and in pink gold. // Sencillos y elegantes... nada más descubrirlos me enamoré de sus relojes. Admito que me gusta más la versión de hombre en oro rosa. 

Discover them here // Descúbrelos en: https://www.danielwellington.com

3. bkr Bottle // Botella de bkr


with the motto BEATY WILL SAVE THE WORLD this brand spread quickly among celebrities and fashion junkies like me. They are glass bottles but do not break when they fall on the floor thanks to the protective case that comes in many colors. // con el lema LA BELLEZA SALVARÁ EL MUNDO esta marca se difundió muy rápido entre famosas y fashion yonkies como yo. Son botellas de cristal pero no se rompen al caer al suelo gracias a la protección que vienen en varios colore.

Read the whole story here // Tienen una historia muy interesante: http://www.mybkr.com/

4. Personalized- name Chain // Cadena personalizada con mi nombre:

I discovered this chain reading one of my favourite blogs: it-girl.  

I am thinking of ordering mine only with the "M" instead of the whole name and in golden. // Yo seguramente me haga mi cadena con sólo la "M" en vez de todo el nombre y en dorado. 

You can find it in this link: // Podéis encontrarlas en este link: http://www.amytouch.com/



No comments:

Post a Comment